Jullie suggesties zijn meer dan welkom!
We zijn heel trots op Speakonomy.com, maar weten dat het nog beter kan. Om het van een gematerialiseerd Goed Idee te laten groeien naar een Briljante Dienst, vertrouwen we op jullie suggesties!
-
naam congres / organisatie toevoegen
Is het mogelijk om (i.p.v. lokatie?) bij 'lezing toevoegen' de titel van het congres, danwel de organisatie waar je het hebt gehouden toe te voegen?
14 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen, en zullen daarna zeker ruimte gaan maken voor events/congressen.
-
8 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen, en gaan dan door met dit soort verbeteringen.
-
vimeo toevoegen
Is het mogelijk om naast flickr, youtube en slideshare ook vimeo toe te voegen?
7 stemmen -
Widget van speakonomy voor op mijn eigen site en op LinkedIn.
Zodat ik op mijn site / linkedin mijn agenda van lezingen kan tonen en mijn beoordeling als spreker. Zou tof zijn!
6 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen, maar daarna staat deze zeker op de radar!
-
Website adres in mijn profiel opnemen.
Ik kan allerlei social media aan mijn profiel toevoegen, maar zie geen veld voor een link naar mijn website / weblog.
6 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen. Daarna zullen we het profiel onder handen nemen.
-
maak het voor boekers makkelijk:
als sprekers via jullie geboekt worden, gaat t vliegwiel draaien! dus: makkelijk zoeken op vakgebied en functie + prijs. En: dwing sprekers 3 dingen aan te geven waar ze NIET voor gebeld kunnen worden.
5 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen, maar deze verbeteringen staan hoog op de verlanglijst om daarna aan te pakken.
-
Uitbreiden naar het beoordelen van de organisatie/organisator van het congres.
Wellicht is het interessant om naast het beoordelen van de sprekers ook een beoordeling te kunnen geven aan de mensen die het congres hebben georganiseerd. sfeer/programma/aankleding etc.
5 stemmen -
prezi toevoegen
Is het mogelijk om naast flickr, youtube en slideshare ook prezi toe te voegen aan de medialijst?
4 stemmen -
4 stemmenter beoordeling ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We lossen eerst wat andere zaken op, zoals inlogproblemen en onnauwkeurigheden bij beoordelingen, mogelijk gaan we nog wel wat verder en profielen steviger neerzetten.
-
Inschrijven en feedback op login, geen nette afhandeling
De afhandeling bij het inschrijven werkt nog niet geheel vlekkeloos, direct na de aanmelding verschijnt er een fout. En als het account nog niet actief is, dan loopt deze melding door de velden heen.
3 stemmen -
je eenvoudig deel kunt nemen aan sprekersgroepen
Ik zoek me suf hoe ik lid kan worden van de groep Ambtenaar 2.0. Klaarblijkelijk kan ik alleen maar een groep zelf aanmaken.
2 stemmen -
2 stemmengestart ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We zijn bezig met de implementatie van de Mindz Rating Engine. daarmee/daarna zullen we dit probleem ook oplossen.
-
2 stemmengestart ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We zijn bezig met de implementatie van de Mindz Rating Engine. daarmee/daarna zullen we dit probleem ook oplossen.
-
1 stemgestart ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
-
sign up kan gebruiken. Ben nu 15 minuten bezig en loop van de ene fout in de andere.
Ben nu 15 minuten bezig en loop van de ene fout in de andere. Bijvoorbeeld deze: ik sign up en dan krijg ik de error: er ging iets mis met mindz, terwijl ik niets met mindz probeerde.. Ben nu moe, doe later wel weer mijn best
1 stemgestart ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
We zijn op dit moment bezig om de laatste hobbels uit de registratie bij Speakonomy.com te halen.
-
Overweeg het uit te breiden naar 't beoordelen van 'trainers'
Er worden in Nederland dagelijks door tientallen trainers evenzo vele trainingen verzorgd. Het ontbreekt aan een platform, waarop die trainers worden beoordeeld. Is dat een mooi uitbreidingsgebied voor jullie?
1 stem -
slideshare toevoegen?!
Mijn slideshare kan ik niet toevoegen bij mijn lezingen. Met meerdere
pc's geprobeerd en meerdere links. Wat doe ik fout?mijn slideshare: http://www.slideshare.net/jelleschoemaker/economische-impact-olympische-spelen
1 stem -
op profiel spreker geen emailadres wordt getoond maar een contactformulier, gevolg: minder spam!
sinds dat mijn emailadres op het profiel van speakonomy wordt getoond is de hoeveelheid spam in gmail enorm toegenomen. een formuliertje kan dit makkelijk afvangen.
1 stemgestart ·
AdminLykle de Vries
(Beheerder, Speakonomy)
antwoordde
Het email-adres is nu alleen nog zichtbaar na login, en derhalve onbereikbaar voor bots. We zullen het bovendien onzichtbaar gaan maken en koppelen aan het contactformulier.